18 Mart 2011 Cuma

trend elbise satıyorum.

bu sezon çok trend olan çiçek desenli elbisemi satıyorum.38 bedenken almıştım.şimdi alt bedeni 40 kullanıyorum genelde.oluyor ama dar oluyor.bir de elbise içinde astar yok.çok severek almıştım ama bi türlü giymek nasib olmadı.huyumdur alırım güzel bi kombin yapamazsam kenarda bekler.bu elbisenin de akıbeti öyle olmuştu.
 kolları lastikli ve uçuk yeşil dantel bağcıklı.boyun kısmı da öyle.süs olsun diye çiçek şeklinde üç düğme var.yandan fermuarlı.fermuar belden koltukaltına kadar.
                                         beli 37 cm.omuzdan etek ucuna kadar boyu 114 cm.
                                      keşke kendim değerlendirebilseydim.çok şık bişey çünkü
                                           50 tl. ye satılacaktır.    maille iletişime geçebilirsiniz.

Hiç yorum yok: