21 Mart 2011 Pazartesi

podyumlardan ve sokaktan tesettüre uyarlanabilecek tasarımlar..

bu fotoları belki daha önce görmüşsünüzdür.çünkü bende daha önce görmüşüm ve özel günler için yada günlük kullanım için bişey diktirirsem fikir olsun diye kendim için arşivlemişim.ilk üç görsel chanel..

 bir fular oldu mu sana tesettür :) davetler için çok şık..yazın böyle ceketlelerle kloş ve uçuş uçuş kumaştan etekleri kombinleyebiliriz..
 bunlar  da üsttekine benzer bi tasarım ve benzer yerlerde kullanılabilir..
 bu çoook tatlııı :) tam piknik konsepti :P yazlık kullanım için harikaaa..bu da d&g..
 bence özellikle uzun boylu hanımların mutlaka kullanması gereken bişey bu uzun ve bol kesim etekler..görseldeki gibi üstü sade tutup çiçekli etekleri rahatlıkla kullanabilirler..
 özel günler için harika.tabi yakası için farklı bi çözüm düşünmek lazım..
 bu elbiseyi içi astarlanarak tesettüre uyarlanabilir.yaz günleri için ideal..
 çizgiler bu yaz da var her yaz olduğu gibi :)


 ne kadar çok renk ne kadar da güzel harmanlanmış.bayıldım..daha çok yine uzun boylu hanımlar tercih ederse şık olur..
 bu gelinliğin zarifliğine bittim.çok zarif.kolaylıkla da tesettüre uyarlanabilir.bi ara da kendi gelinliğimi yayınlayacağım inşallah.satışa çıkarmayı düşünüyorum..benim gelinliğim de çok hoştu..bana göre tabi :)
 eteği uzun düşünün mükemmel görünüyooo..
 beyaz ve mavi gömlek şıklığını hep sevmişimdir..
 bu da çok şık bi görünüm..bundan sonraki görsellerde sokaklardan.sanırım lookbooktan almışım.eğer bu görüntüler benim bloğumdan diyen olursa seve seve adres gösteririm.ben kendim için depoladığımdan kaynak gösteremiyorum.hatırlamıyorum çünkü..
 puana herzaman bayılırız diğmiii kızlaaar..

 turkuaz ve kırmızı ne kadarda yakışıyorsunuz birbirinize..


 ve en sona en şık  elbiseyi bıraktım.ne kadar sade ve ne kadar şık..dantel zerafeti..

1 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Immmmm hepsi de güzeller, ama en çok en sondaki dantel güzel.. :))