10 Mart 2011 Perşembe

herkes gider mersine ben giderim tersine:)

herkesin makyaj masası benim krem masam :) makyajı sevmeyen ve çok kullanmayan biri olarak gördüğünüz gibi yatırımımı kreme yapmışım :)şimdi sizi uuzzuuun bi post bekliyor.kullandığı kremlerden ve memnunluk durumumdan bahsedeyim size..

krem köşem :)
şimdiiii...bu avon kremler çeyizimden :) ablam almıştı sağolsun ..hala bitiremedim.avonun kremleri.ambalaj dizaynı perfect :) görünce çok beyenmiştim zaten .büyük olan vücut losyonu.o simli yani tam yeni gelin işi :) diğer tüptekiler el kremi .çabuk emilen bi krem ama benm ellerim çok kuru olduğu için bana yeterli gelmiyo.acele çıkmam gerektiğinde kullanıyorum.yoksa benim ellerimi ancak bebak acı badem kremi haklıyor. başkası banamısın demiyor.aşağıda göreceğiniz üzere bi dünya el kremi denedim.küçük olsansa dudak balmı. çok şirin .sadece bakıyorum seviyorum nedense pek kullanmıyorum :)
bunlar loreal siyah nokta setim :) nedense de hep set olmuş kremlerim :) hep arkadaşı var :) hoşuma gidiyo böle :)bu setten memnunum.şöyle memnunum kullandığımda cildimdeki değişiklik acaip farkediyo.pürüz kalmıyo.ama siyah noktalar hala yerinde.düzenli kullanmadığım için olabilir.etkisi az oluyo olabilir.onu anlamış değilim.
bunlar benim en sevdiğim ikili.olmazsa olmazlarım.çok yağlı olduklarından gece kullanıyorum.sabaha yumuşacık uyanıyorum.
50+ güneş kremi
bunlar denenmiş fakat iyi sonuç alınamamış bilumum el kremleri.sebamed hızlı emiliyor.acil durum kremi yine.neutrogena balıkçı kremi :) hiç bi işime yaramadı :)innova da ..
kamil :) babanı da sevmezdim kamil :) almanyada yakını olan herkes bilir heralde bu kremi :)benm için orta değerde bi krem.ne çok iyi geliyo bana ne çok kötü.arko eşimin nemlendiricisi :)diadermine.. sıkışlaştırıcı,
kırışıklık giderici,anti age.bunu da düzenli kullanmıyorum.boynuma kullanıyorum.kırışık boyundan hiçç hoşlanmam ama boynumu kötü kullandığım için bir iki çizgi var malesef..yeşil kapaksa ağrı çekenler bilir orijin krem.o da en zor zamanlarımın kurtarıcısı.onsuz seyahat etmem asla.ağrı kremim.bide bunun yawrusu oluyo.hediyesi.çanta boyu.ona bayılıyorum .tabi ambalajına:) yoksa farkı yok.ama her seferinde bi ağrısını anlatana hediye ediyorum :) bende kalmıyo.
bu avonun ayak kremi.nasıılll bi kremsiin sen.duştan sonra ayağınızı törpüleyip sürdüğünze ve üzerine çorap giyip uyuduğunuzda sabaha prenses gibi hissederek uyanıyorsunuz.ayak sağlığı gerçekten çok önemli.ayak masajları da öyle .bu krem kendinizi gerçekten iyi hisstiriyor.tavsiye derseniz avonun bu ayak kremini bebak acı badem sütü ve kremini(tabi cildi kuru olanlar için) bir de ağrıları olanlar için origin ağrı kremini şiddetle tavsiye ederim.diğerleri orta karar.
bunlarda kulladığım parfümler.lolita lemplikayı herkes tanımıştır heralde.ben cok sevmiyorum onu ama kendime uygun bişey hala bulamadığmdan kullanıyorum :) rosens in parfümüne bayılmıştım.çok güzeldi.bulursam yine alırım.parfümlerde de rosensin parfümünü tavsiye edebilirim.bir de akat 2000 die bi parfüm kullanmıştım .üretilmiyormuş artık .ben onun kokusunu çok beyeniyordum.15 lira gibi bişedi fiyatı .taklit bi kokuymuş heralde.gerçeğini bilen varsa yada hala alan varsa öneri beklerim.hatta önerebileceğiniz parfüm varsa beklerim.hala kokumu bulabilmiş değilim.
bu da ilginç bi roll-on  :) abim bi ara amerikan kozmetik ürünleri getiriyodu o getirmişti saolsun.
bunlarda dandik ojelerim :) florar falan.nasılsa çok kullanmıyorum ve evde kullanıyorum diye:)

4 yorum:

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

tavsiyelerin için tşkler canım, güzel bir post olmuş bebak badem sütlerinden annemde çok memnun ama benim pek işime yaramadı! benim cildimde çok kurudur..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

rica ederim canımm.teşekkürler.hadi ya ..ben en cok onları seviyorum.özellikle kremini.doktordan almıştım o bile banamısın dememişti.adını hatırlayamadım şimdi hatırlasam sölerdim.denerdin sen de.ama bizim için en güzeli su içmek olduğuna inanıyorum.ben su içemeyen biri olduğum için cildimin bu kadar kuru olması normal.senin de varsa denediğin önerirsen sevinirm.

Dilekce.. dedi ki...

yuhhhh o ne kadar krem öylee? :)) Sana diyorum ama sanırım senden eksik kalmam ben de :) iyi fikir olmuş.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:)))))) evet dilekcim ya napiyim ben makyaj yapmıyorum.sevmiyorum da.millet makyaj malzemesine yatırım yapar ben kreme :)öleyse senden iyi tavsiye çıkar beklerim kullanıp memnun kaldığın kremleri.