29 Mart 2011 Salı

hediye gelen armine eşarbım..

 ablamların bize  geldiğinden bahsetmiştim.gelirken ablajım bana eşarp getirmiş hediye.armine eşarp.gri beyaz ve kahve tonlarda.ben çok beğendim. bakalım siz beğenicekmisiniz..

 dün eşimle kitapçıya uğradık.eşimin abisinin eşine yani eltime :) (bu kelimeleri pek sevmiyorum  da) :) kitap almak istiyodum.gülse birselin  tarzını sevdiğini biliyorum.inşallah beğenir.akşam hediye ettim.severim dedi.teşekkür etti.diğerlerini de eşim bana hediye aldı.bakalım ne zaman okunacaklar..

bi tane de notluk aldı bana canımm eşimm.çok şeker.ben beğendim ama olsun o teklif etti :)

5 yorum:

canimçektipişirdim dedi ki...

esarp güzelmiş cnm güle güle kullan:)nazan bekiroğlunun kitabını çok met ediyorlar..bende okuyacağım insaallah..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

teşekkür ederim canımm.daha güzelleri senin olsunnn..inşallahh.bakalım ben ne zaman okicam.

tubitos dedi ki...

canım güle güle kullan, güle güle oku =)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

teşekkürler tubacımm.

memolininannesi dedi ki...

bende kataloktan begenmıstım bunu cok hos gule gule kullnın