12 Nisan 2013 Cuma

yeni ev yeni güzellikler..


bir yerden başlamak lazım değil mi? araya mesafe girdikçe giriyor bir türlü elim klavyeye gitmiyordu.taşındık döndüm dönüyorum derken epey açıldı blogla aram..



hızlı bi taşınma süreci..yaşananlar..birikenler..



taşınma sürecine epey zor ve sıkıntılı bi süreçmiş.daha yeni atmaya başladım sarhoşluğunu..sanırım yarın 2 hafta olacak taşınalı.. benim gibi tez canlı biri hemen herşey olsun bitsin isterse iki kat fazla yoruluyor ama çabuk yerleşiyor :) cuma taşındık pazar misafir ağırladım :) ..aşağı yukarı yerleşmiştim.şanslarına yıkamaya gönderdiğim halılar da gelince güzel oldu.tam eve döndü onlar gelmeden..yediklerimiz hazır şeyler oldu tabi..

tezcanlılık zor şey..hemen herşey olmuyormuş..zamana bırakmalı imiş bi çok şeyi..hemen yapıp köşeye kaldırılmıyormuş bi çok şey..karar verdik 2 gün boya işleri sürdü 2 günde toplandık 3 günde yerleştik ama ellerim hala normale dönemedi ..
telefon elektrik doğalgaz gibi angaryaları önceden halletmek gerekiyormuş onu öğrendik tecrübe ile ..
taşıma şirketlerinin güvenilir olanını duyamadık bile..bir tanesine gözümüzü kapayıp he dedik..pişmanmıyız ? bilemedim :) bi aydınlatma başlığını kırdılar (kırdıklarını söylemediler tabi) başka zarar vermediler ama çok da iyi taşıdıklarını söyleyemem..7-8 adam evin içine bir daldılar pata küte doldurdular arabalarına :) 
tavsiye edermisin diyenlere edemiyorum diyorum.birşeye zarar vermeseler de hızlı taşımak adına sanırım  açılmayan şeyleri kırmaya kalkıştılar gibi gibi şeyler yüzünden ..
bide biz onlara neden yemek sipariş ettik anlamadım :) bi dünya para verdik şirketlerine.karşılaşın şirketleri ..


zorluklar ve sıkıntılar dışında bir de işin manevi yönü var..ilk evimizdi..yuvamızdı..biz onun o bizim kahrımızı çekmişti..hoş daha çok biz çekmiştik ya neyse :).. insan alışkanlıklarından kolay vazgeçemiyor..ben de öyleyimdir..yolumu bile değiştirmem..ama nedense bu ev konusunda öyle olmadı.yorgunluktanmıdır evin sıkıntılarından bıktığımdanmıdır hiç hüzünlenmedim.evlendiğimde de böyle olmuştum ben..galiba zorlanacağı zamanları biliyor beynim..bana küçük oyunlar yapıyor..
çok uzak değil bir iki mahalle öteye taşındık..numaralar alındı verildi eski komşularla..bir iki mini hediyeler götürdüm onlara ..taşındığımızın ertesi günü vedalaşayım bide mini hediye vereyim diye..şeker bi teyzem vardı beklemiş beni..mutlaka benim zilime basar vedalaşırdı demiş :) gelicem dedi sözleştik..



aldık hatıralarımızı yanımıza koyulduk yeni evimizin yoluna..yeni bir başlangıca merhaba dedik..

yeni evde en sevdiğim şey bahçemizdeki çiçekler oldu..bahçeye girince mis kokulu sümbüller karşılıyorlar bizi..nergisler laleler menekşeler sümbüller ..



                  bi süre aklım hep onlarda oldu :) işim bitsin hemen dışarı diye planlar yaptım..



                                         kendimi sümbülleri koklarken buldum hep...




   





Rabbim bu evimizde sıkıntılardan uzak sukunet içinde huzurla yaşamayı nasip etsin.hayırlı komşular nasip etsin..sadece bana değil herkese nasip etsin..hayırlı cumalar..


16 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

amin...
Sağlık mutluluk ve huzurla oturun inş...
biraz akışına bırakmak lazım..
Diyorum ama diyen sizden beter
Hayırlı cumalar..

mavii dedi ki...

amin cnm ...yorgunlugun gecer elbelt yeter ki ev icine sinsin mutlulukla oturunun :)

Ayşegül dedi ki...

Allah huzurla oturmanızı nasip etsin.
Mutluluğunuzun daim yaşanacağı sıcak bir yuva olsun eviniz.

Taşınmak yorucu bir iş
Önümüzdeki aylarda bizide bekliyor gibi görünüyor bakalım nasip:)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın...
Herşey gönlünce olmuştur inşallah

Dilekce.. dedi ki...

Canımmmm, hadi hayırlı olsun, yeni ev yeni umutları da beraberinde getirsin inşallah.. Her daim mutluluk ve güzel haberler alasın evinde :) Önce sizi bize bekliyoruz sonrasında da Oğluş'la hayırlı olsuna geliriz artık inşallah :))) sevgiler..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

huzur moda:biraz kendimize huzur versek iyi olacak :)) teşekkürler..aminn..

mavi:elhamdülillah sindi ..aminn..

ays:aminnn bu ne güzel bi dua böyle..teşekkür ederim.bilmukabele..size de kolaylıklar diliyorum.enerji depolayın bol bol..mümkünse de yerinizden kıpırdamayın :)


nabrut:sizin gibi güzel dua edenlerim olduktan sonra..elhamdülillah yolunda herşey..

dilekçe:yürekten dualarına yürekten amin diyorum dilekcim.ne güzel dualar bunlar.yaaa fatma teyzesi kayıplara karıştı..oğlan büyüyecek biz gelene kadar :( bugün fotoğrafınızı gördüm çok tatlısınızzzz...

edibe @ edbdesigns dedi ki...

senin blog uzun suredir benim kontrol pnalede gorunmuyordu :( bir tek seninkisi degil, bircok blog icin aynisi gecerli, nedenini bilmiyorum, belki de takibimde fazla blog oldugundandir... neyse senin yorumun sayesinde ben de tekrar sana kavustum ve favori sayfama ekledim tarayicimda :)yeni evin hayirli olsun :)

Dünden Bugüne dedi ki...

Hayırla, sağlıkla mutlulukla oturmak nasip olsun inşallah yeni evinde.
Tez canlı olmak güzel bir şey aslında hemen bitmiş işlerin. Bir de maşallah, o güzel çiçeklerin hepsi mi senin bahçenden :)

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

RABBİMDEN SANA VE GÜZEL AİLENE YENİ EVİNİZDE ÖNCE SAĞLIK SONRA HUZUR DİLİYORUM.ALLAHA EMANET...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

edibe: ben de gezinirken rastladım bloğuna.demekki ben de de öyle bişey oldu yoksa kayıtlı olması lazım.
şükür kavuşturuna diyelim öyleyse..

yasemin:teşekkür ederim güzel duaların için..evet inanılır gibi değil değil mi :) apartmanda bu çiçeklerle ilgilenen bi aile var.her sene uğraşıyorlarmış.ben de yardım ederim artık :) dicem hiç anlamadığım bişey..ot olsa kurutuyorum o derece..

delikızpınarmutfakta:çok teşekkür ederim.sizi keyifle takip ediyorum..

Syhn dedi ki...

amin amin..
Allah ağız tadıyla oturmak, güzel güzel aşureler pişirmek nasip etsin ;)

berra dedi ki...

blounuzu yeni takip eden biri olarak çok beğendim ve faydalandım
ama şeyi çok merak ettim bu renkli sepetlerinizi çok beğendim nerden aldğınızı öğrenebilir miyim çok hoşuma gitti de

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

seyhan: :)))

berra:teşekkür ederim.sevindim..onları markafoni yada trendyol gibi bi yerden aldım.zaman zaman hayzek diye kampanya oluyor ondan almış olabilirim.şimdi çok net hatırlayamadım.ama plastik terlik satılan bi kampanya idi..

berra dedi ki...

teşekkür ederim hemen takip edicem kampanyayı nedense siz de gördüğüm her şey çok hoşuma gidiyor zevkiniz harika sanırım:)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

berra: görürsem ben de haber veririm.zevklerimiz uyuyor diyelim ona :)

berra dedi ki...

teşekkür ederim çok sevinirim haber verirseniz:)