21 Nisan 2012 Cumartesi

düzen ?

çekmece içi düzenleyici mi ? ben kendim yaparım ki onu dedim :) sabırsız ruh halimle :) uyduruktan çekmece içi düzenleyi yaptım.biraz dandik dundik oldu ama idare etti sanki.artık bone rengi aramaktan kurtuldum galiba..size çekmecenin öncesi ve sonrasını yapmak isterdim ama bloktan kaçacak yer arardınız :) muntazam olmasa da huzur buldum.şimdi sıra çorap çekmecemde.


bu dolap derli toplu mu şimdi dükkan demeyin. en toplu hali işde.bu fotoğrafı koymamın nedeni sevgili dilekçe.


teeee ne zaman eşarplarınızı nasıl saklıyorsunuz diye bir soru sormuştu.ancak fotoğraflayabildim. dilekcim ben etek askılarında saklıyorum.yanlız askılardaki eşarplar az sayıda olunca iyi oluyor.çok olursa alırken diğerleri de çoğu zaman kayıyor her defasında düzeltmek de sinir bozucu oluyor.dolapta üstte en soldakiler..


12 yorum:

1Gül - Ahşabistan (Roseone) dedi ki...

aaaa süper eşarplarımı bende böyle askıya takabilirim :) var bende bu askıdan :) çekmece içi de çok güzel olmuş :=)

tubitos dedi ki...

supppper olmus eline saglik

Adsız dedi ki...

Yau hayrına birinin benim bone çekmecesine el atması gerekiyor :D Ben çok fikirsizimdir böle konularda :P Yani bi fikir gelip de o şekilde düzenleyici nası yapıcam ki ben.
Bone çekmecem bit pazarı gibi :D
Bi çözüm bulmalıyım bende..

Dilekce.. dedi ki...

ahhh canımmm ne güzel bi düzenleyici olmuş o öyle.. İnanır mısın ben de dün eşimin ve benim çorap çekmecelerimizi ve benim eşarp-bone çekmecemizi düzelttim ve öncesi sonrası halini fotoğraflayıp bloğa koymayı bile düşündüm :)) İçimi okumuşsun resmen.. Senin dolap gayet düzenli canım merak etme, ben düzeni gerçekten çok seviyorum, dolabı açınca heryer yerli yerli duruyor ya içim açılıyor, gülümsüyorum.. :)) Eşarplar için etek askısını denemek istiyorum ama o kadar çoklarki dolapta yer yok gibi, son detoksdan sonra şöyle birkaç cm er açılır gibi oldu :)))) sevgiler canım..

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

birde benim çekmeceme el atıver olmaz mı?:)

SEVECEN dedi ki...

vayyy seni düzenli seniii,eşarpların çok hoş duruyor yanlızz

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

1 gül:teşekkürler evet en azından bone arama derdinden kurtuldum.

tubitos:bi uğrayıp halini hatırını soramadım tatlım hep burdan yazmış oluyorum.daha iyisin ya?

nurbetül:bunlar satılıyorlar aslında.ben de hep evim nette falan görüyordum.yoksa bana da ilham gelip yapmadım.gördüm ben de yaparım bundan dedim.uyduruk muyduruk idarelik oldu işte.

dilekce:doğrusu benimki rezaletti dilekcim.öncesi sonrası yapamıyorum ben nedense!rezilliğim çok olduğu için :)diğmi bide dolap tıka basa dolu olunca afakanlar basiyo beni.bende biraz detoks yaptım.kermes varmış oraya götürücem.inşallah bi işe yararlar.

nabrut:atalım.bugün boş sayılırız :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

sevecen:düzeni seven diyelim ilknurcum.pek nadir oluyor düzenli olma durumu..

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

Çok iyi fikir aslında bende istiyorum böyle bir şey malzeme olarak ne kullandın canım ?

Mehtap dedi ki...

Eşarplar için güzel bir fikir olmuş, düzen her zaman güzeldir.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

tasarım renkleri: markafoni kutularını kestim :)
mehtap: her eve lazım..

Unknown dedi ki...

bloğunu yeni fark ettim, düzenleyici çok güzel olmuş, eşarpları bende böyle topluyorum.. bana da beklerim
htpp://ozgulmelek@blogspot.com/