15 Nisan 2012 Pazar

plaj çantası-piknik çantası-terlik çantası :)

dünyaya geliş gayeleri plaj çantası olmaktı oysa, desenlere renklere bayılan bir blogerın eline düştüler 'hıh tam da pikniklerimde bana ne güzel eşlik ederler diye düşündü' sepete ekle sekmesine bastı bloger.sanki senede 2 yi geçen piknik gezileri varmış gibi :)

olsun hiç bişe olmasa balkonda mandal koyar gördükçe mutlu olurdu.

ayakkabı dolabından yakın zamanda çıkardığı terlikleri ilişti gözüne .galiba plaj çantaları terlik çantası oldular :)

6 yorum:

benim dünyam dedi ki...

ister plaj çantası,ister terlik çantası olsun, güle güle kullan canım :)
bu arada blogunun yeni hali çok güzel olmuş, bayıldım. sevgilerimle canım, Allahü tealaya emanet ol.
(bu arada blogumda mimin var, almayı unutma :) )

mihrimah dedi ki...

ayyy çok şirinlermiş.iyi günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

YENİ TEMANA BAYILLLDIMMM

SEVECEN dedi ki...

ayyy çok şirinlermiş ama ,dolap içinde ziyan etme yaa

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

benim dünyam:çok teşekkür ederim fatmacım.daha güzelleri senin olsun.gördüm mimi daha gelicem ziyaretine.sadece bakıp çıkmıştım.uğricam sana :)

mihrimah: teşekkür ederim

nabrut:onla ilgili bi post yazıcam yazamadım.teşekkür postu.missbone yaptı.

sevecen:diğmi ilknurum.ama dolap içinde değil boşta duruyor.terlik için ziyan etme mi diyorsun?

SEVECEN dedi ki...

yes yes