24 Şubat 2014 Pazartesi

kayıp blogger bulundu :) instagram günlükleri ile

kayıp blogger bulundu sayın seyirci :)  az laf edecek ama çok fotoğraf yükleyecek..kendince mazeretleri var. instagram fotoğrafları yükleyip kaçıyorum.bu postu hazırlamama sebep her gün ziyaret eden izleyicilerime selam ediyorum..


bakalım sizlerle görüşmeyeli neler yapmışım..instagrama katılış fotoğrafımla başlayayım.mavi güle bayılırım.bayılırmışım daha doğrusu :) sağolsun eşim alınca farkettim :)))) güzel çiçekler aldım..


bir de uyarayım ki bu postta sıkça yemek fotoğrafları var. bu da kendime paşa kahvaltısı hazırladığım bi günden..çoğunlukla kahvaltı yapmıyorum.o gün kendime torpil geçmişim..


                                            geçen yazdan.. neonlar..gözüm neon babetlerdeyken :)



                                                          arkadaşlarıma kahvaltı hazırladım..


                          eşimi derslere motive etmeye çabalamışım bol bol..şükür bitti yükseklisans..


                                           bir başka gün böyle..az çalışmamışım :) o bitirsin diye :)

                                                             
                                                                               bir başka gün böyle..


                                                                         bir başka gün böyle...


                                                       kendi yaptığın komposto kadar lezizi yok..


                                                         dondurma kızartma çabalarından :)



                                                                markafoni kutularını seviyorum...


eşin kendini aştığı günlerden..arada o da bana jest yapıyor.aşçılığını konuşturuyor..


                                    yazdan kalma güzel günler..balkonda yemek yemeyi özledik..



                                                        ve tabi kızkulesine karşı mısır yemeyi de..


                                                                 abla can a doom günü hediyesi..


                                                        arkadaşlarımı yemeğe çağırmışım..


                                                            spesialim olan yufkalı bişey :)


alien ıma kardeş gelince sevindiğim günlerden.eşim gitti gidiyordan bulmuş çok uyguna.gümrükte mi kalmış ne..dev boy hemde..


                                                            sahilde iftar günümüz...yerlerde :)


                                                                 tatlı yiyelim tatlı konuşalım..


                                                                       yaprak sarması özlendiiiii...


 bu sürahi takımını hakmar da görüp almıştık.ama üstündeki renkler çıktı :( bardaklarda hiç renk kalmadı..


                                                                 anne elinden acem pilavı..


                             kayınvalidemlerde çatıda ne gördüm..nikah şekerlerimiz..ve güzel sepetii..






kereminodan hep bahsediyorum.unutmadınız demi :) yiğenimiz.odamdan  çıkarmıyorlar beni :)


    Nevoşum prensesim..şimdi daha da büyüdü..


                                                                    maşallah teyzesinin canına..


                                                        günübirlik Ağvaya kaçtığımız bi günden..




                                                                  bu zerafet hoşuma gitti







                                                                             film zamanı..




                                                              kayınvalide karadenizli olunca..


evdekilere herzaman güzel yemek yapamıyorum.hatta çoğunlukla yapamıyorum.sonra vicdanım sızlıyor :) arada jest yapıyorum :)


                                                                                  aşurelerim..


                                                   misafirlerime ıspanaklı kiş..tarif buradan...


hep biz çiçek alacak değiliz ya..eşe öğretmenler günü kutlaması kahvesi..


                                                             uykusuz gecelerden...


şirinim bile ben gibi huysuz :)

ve bu senenin en güzel haberi ablacımdandı.ikiz yeğen haberi aldık.çok güzelmiş ikiz bebek.doğdukları ilk günden beri hayranlıkla izliyoruz..sağlıkla büyüsünler inşallah..




        teyze olarak azıcık çalıştırdılar tabi :) tabi işin en keyifli kısmı teyzeye..dolap düzeltme ütü mütü..




                    ımm leziz kitaplardan hangisini seçsem dediğim günlerden..3 ü bitti biri kaldı..


 meyve yemeyi unutan biri olarak bunu sık sık yapmam lazım...hep annemin işleri.eşek kadar olana kadar bize meyve soyup verirse olacağı o.aklıma gelmiyor bi türlü meyve yemek :)


bu tosbikin doğum gününe gittim..ama kıyıpta öpemedim.yanarım yanarım ona yanarım..annesinin bloğu için tık tık..


                                                kardeşim yokken odasını ve masasını gasbettim :)


                                                            Kadıköyden gün batımı...


                                                               bir başka  misafir ikramı...


 diyete başlamıştım bir kaç saat sürebildi :)))) ben o kadar yemeye içmeye alışkın değilim arkadaş :))) dayanamadım.onu iç bunu iç anaaaam buna da mide demişler.bir iki gün yapsam ölürdüm heralde :)
5 günlük online diyetti..ne mümkün yapamadım..


şu sıralar kaneviçeye , etamine sarmış durumdayım..eve koşarak etaminim diye geliyorum.bağımlılık yaptı resmen..bişeyler ortaya çıkınca seviniyor insan..ablam her ne kadar gülse de etaminime  konulu diye :))) hıh ..



                                                 bu da adalar manzaralı bi gün batımı...


                                                                   eşden gelen jest...


                                                                  taktım demiştim..


bu da bitmiş hali..


ve son sözleri kitaplarım yapsın..bittiğine çok üzülmüştüm bu kitabın..




hepinizi sevgiyle kucaklıyorum..dua ile..

5 yorum:

Syhn dedi ki...

kaçaak. instagramda da çok yoksun ki! koymuşun eskilerden itibaren gören de pek aktif diyecek.
bundan böyle her güne bi foto istiyorum senden :))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:)) sus bakiyimm.foyamızı ortaya çıkarma.yeter bana o kadar :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ben de diyorum ki hayır tamam bende çok giremiyorum instagrama ama bu kadar çok fotoyu hangi ara yükledi ki :D
çıktı işte foyan hıh :D

günlük yaşamım dedi ki...

blogunuuzu nasıl izleyebilirim

Unknown dedi ki...

Çok içten bir yazı paylaşımı, emeklerinize sağlık. Bağlama Kursu İzmir / Bağlama Dersi İzmir