16 Mayıs 2011 Pazartesi

nikah kombini..


efeendiim bol görselle döneceğimi söylemiştim.döndüm de inşallah.dün eşimin çok yakın arkadaşının nikahı vardı ve biz de gelin arabası pilot ve co-pilotuyduk :)düğün onların adına çok güzel geçti benim adıma yorucuydu.eşimin çoook yakın arkadaşı olduğu içi hatır için misali ..yorulduk ama bugün dinlendik inşallah.
nikah izmitteydi gelinse hendekte.sabah 7.30 da çıktık evden .gece 9 da evdeydim.ben bi gece öncesinden de uykusuzdum.akşama kadar gelin arabasında olmanın koşturmasını yaşadık.gelinimz çok şık ve güzeldi.dmadın koşturmalarına çok güldüm hoşuma gitti ne güzel telaşlar onlar öyle.ayakkabılarımı bağlamamışımşu slayta bi bakim cüzdanım yanımda mı....ne güzel..görseller bunlar benim herzamanki gibi vaktim yok.






epinizi üper kaçarım..

17 yorum:

tubitos dedi ki...

kuzu benim memlekete gelmişsin =) ben de dün istanbuldaydım.. yeni çifte mutluluklar ben de semi sekaparkta çektirsem fotoları ya sapanca düşünüyorum :/

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Abe pekbi şugar olmuşsun:))
Tüllerde pek yakışmı ani:)Gelininde gelinliği güzeldi sanırım baş tarafı baya hoşuma gitti.
Bende seni öper kaçarım baaa:))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

yer deiştirmişiz tubacım.ii aklıma getirdin ordan da bahsedecektim.güzelmiş sekapark.nasıl kalabalık orası öle.valla güzel malzemeler çıktı.tam güneşin batışına yakın ordaydık ay çıkmıştı.fotoğrafçı ayarlayamamışlardı aslında fotoğrafçılık okuyan bi akrabaları makinasıyla gelmiş.çok güzel bi tevafuk oldu.sapanca da güzel olur hepsinde çektir tubacım :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

cadıcım çok merci.sağolasınn.evet gelinimiz baya hoştu şıktı.başı için baya uraştılar ama değidi

neval dedi ki...

eteğiniz pek hoş,güle güle giyin

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

teşekkürler nevalcim daha güzeli senin olsun.

Unknown dedi ki...

bu ne güzellik böyleeee. tütütü maşallah cnm eteğine bayıldım özellikle :) clutchun da güzel. ay her şeyin çok güzel çok yakışmış.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

cicim çoook teşekkür ederim benim de içime sindi.daha güzelleri senin olsun inşallah.yüzüğümü çantamı yeni post yaparım.son anda hazır oldum ama yetişti güzel oldu.

tubitos dedi ki...

valla di mi sapancadan başlayıp sekaparktan çıkayım çeşit olur :D

kpsszede dedi ki...

eteği çok beğendim,ne hoş şey o öyle...çok yakışmış.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

kpsszede hoşgeldin bloğuma.sevindim beğenmene.

SEVECEN dedi ki...

çok beğendim ama ben senii...ben giiysem o eteği yada elbise sanırım anammmm ne kadar komik olurum ama sana çok yalışmış,çantamızda pek şık...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:) teşekkür ederim ilknurcummm.aşkolsun kendine hep haksızlık ediyosun.bende de fazlalık çok zaten daha ince birinde daha hoş durur heralde.yo elbise diil etek gömlek.çantama ayrı post yapıcam ben de sevdim tatlıymış :)

naki dedi ki...

ne şık olmuşsun ööyleee :) gelınce kezaa :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:)) çok merci beğendiğine sevindim nakicim.gelin de kezaa mı diyorsun :) anlamadım.ama gelin şık diyorsan evet çok şıktı o da :)

stylerabish dedi ki...

çok şık bir kombin olmuş çok beğendim.bu arada ceketinin yeşilinden bende de var.uzuuuun bir arayıştan sonra armineden aldım.ayrıca çantana bittiiimmm:)çok güzel.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

hoşgeldin bloğuma..teşekkür ederim...öle mi..ben o ceketin armine tasarımı olduğunu çok sonra öğrendim.ben aldığımda pek yaygın değildi..çakmasından almışım bilmeden :) teşekkürler ben de seve seve kullanıyorum o çantayı...