8 Mayıs 2011 Pazar

doğum günü kızısı :)

efendiiiim dün benim doğum günümdü ve bulutların üzerinde geçirdim günümü.sabah of iş beni bekler diye yüzümü buruşturarak açmıştım ki gözlerimi
bu güzel çiçekler not ve hediye buldum başucumda .canım canıııım canıııııııım kocacııım.nasıl sevindim nasıl mutlu oldum anlatamam.
bu güzel etek çıktı içinden.

akşam yemeği yine kocacımdandı.bir patlıcan ve pilavla muhteşem yemek yediniz mi siz hiç.güzel bi ortam hazırladı yemeğimiz için.


sonra annecim aradı.ablacım aradı.eşimin abisi ve eşi(eltim ) bize sürpriz yaptılar .saat 10 gibi minicik keremimizi de alıp geldiler.pastayı da onlar getirdiler.

masamızda pek bişey yoktu.ben hazırlık yapmak istememiştim kendi doğum günüm için.ama sağolsun eltimler geldiler ve şenlik getirdiler evimize.bu güzel aileyi bana verdiği için Rabbime hamdediyorum.sıkıldığım üzüldüğüm günler oluyo işlerden dolayı ama annem, babam, ablam ,kardeşim,  eşimin ailesi ..ne güzel bi ailem var bunu çoğu zaman göremiyorum.bugün fazlasıyla gördüm tüm gün ağzım kulaklarımda bulutların üstünde dolaştım.keremcim doğum günü süprizi olarak adımı öğrenmiş :) çoooook sevidim.bayıldım :)yedim bütün gece boyu :) bu defa bol bol sevdirdi kendini.fotoğrafını nazar değer diye eklemiyorum erkek güzeli o :) eltim ve abimin hediyeleriyse


bu cici şeylerdi.hırkam çok tatlı.bluzum tam üzerime göre oldu.bardaklara bayıldım çok şıklar.elleri ayakları dert görmesiin.çok mutlu etti herkes beni bugün .şımardım.sevindim.mutlu oldum.herşey çok güzeldi taa ki gece 12 yi gösterinceye kadar :) 12 de araba balkabağına geri döndü :) misafirlerimiz gidince bulaşık makinası dolu olduğu için bulaşık yıkadım :) kocacım uyuyakaldı.bu işin şakası tabi.hiiiiç önemli değil.gün içinde yaşadıklarım beni ziyadesiyle mutlu etti.hamdolsuun.
hepinize selam edeeeer :) üperim ve kaçarım.hoşçakalın...

11 yorum:

eslemin annesi dedi ki...

NE KADAR GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİN RABBİM AĞZININ TADINI HİÇ BOZMASIN İNŞALLAH
EN GÜZEL HEDİYE HUZUR MUTLULUK İNSANA...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

eslemin annesi: çok doğru söylemişsin canım ben de tam anlamıyla onu yaşadım zaten.çok mutlu oldum ailemi çevremde görmekten.Rabbim herkese nasiib etsin.

Dilekce.. dedi ki...

geçmiş doğum günün mübarek olsun canımmmmm :))))))) haberim yoktu ama ben bile sevindim senin geçirdiğin bu güzel güne. çok içten samimi bi kutlama olmuş, çok şanslısın aile anlamında. hele de eşinin ailesinden bu ilgiyi görmek çok güzel olsa gerek.. :)) Mutlu huzurlu yıllar canım.. öpüyorum koccamannnnn

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:)) sağolasınn dilekciim.çok teşekkürler.gerçekten şifa oldu bana bunaldığım bi dönemde.evet hazırlık yoktu ama huzur vardı :)keşke bişeler hazırlasaymışım.şu dandik işim yine engel oldu.doğru sölüyosun eltiler arası çekişme olur genelde yada eskilerde mi öleymiş bilemiyorum ama hamdolsun bizim güzel bi muhabbetimiz var.tekrar teşekkürler.bende öpüyorum senii.

CADI KIZIN DIRDIRI.. dedi ki...

Canım geçmiş doğum günün kutlu olsun daha önce yazdım yorumumu ama gitmedi nedense.Rabbim nice uzun ömürler nasip etsin inş...Ayrıca eteğine bayıldım:)))güzel günlerde giyin canımcım:))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

cadı kızın dırdırı: çoooooook teşekkür ederim tatlım.aa ilginç neden gelmedi ki.aminnn güzel dileklerin için.teşekkürler ama laf aramızda (eşcağızım duymasın) ben beğenmedim :) etekde o kadar canlı bi renk sevmedim.ona da söledim ama burda okumas inş :) yarın değiştiricem inşallah.

tubitos dedi ki...

anaaaaaaaaaaaammmmmmm benim kuzumun doğumgünüsünü atlamak gibi bir hatayı nasıl yapabildimkiii... canımm çok özür leylalığıma ver, iyiki doğmuşsun kocişinle nice mutlu seneler.. çok şanslısın ne romantik kocan var eteğe bayıldım =)) gönlünce bir yaş olsun ne diliyorsan hepsi gerçek olsun inşallah. mucxxxx

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:))))))) yerim seniii :) estağfurullah, hayatının dönüm noktasındasın sana her konuda izin var :).çokk teşekkürler güzel dileklerin için.evet ya maşallah kocama :) çok romantik gerçekten.tüm dileklerine yürekten bir Amiiinnnn diyorum.ben de seni öpüyorum.

Dokuztepe dedi ki...

geçmiş doğum günün kutlu olsun canım, yeni gördüm ben hastalıktan başımı kaldıramıyorum ki:/
Herşey gönlünce olsun İnşlalah. mutlu, huzurlu, sağlıklı nice nice güzel yıllara..

SEVECEN dedi ki...

doğum gnünü kutlu olsun cnm ayyy eteğin on numarooooo güzel,birde üstünde görelim bir ara

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

çok teşekkürler tatlııım.ama ben eteği beğenmedim değiştirdim :) yenisini post yapayım üzerimde inşallah.:) yapcak bişe yok gitti bi defa :)