25 Mayıs 2011 Çarşamba

keyif mi çile mi :)

uzuuuun uzuuuun yollar gidiyorum yapacağım işe ulaşmak için.yolum keyifli aslında.ulaşıncaya kadar birşeylerle meşgul olmak gerek diğmi ,zira 2.5 saat yol gidiyorum :))) bazen uyanmak zor gelse de elhamdülillah zevk de alıyorum seyre dalıyorum bunca gzellikleri..denizim tarihim ve kitabım daha ne olsun diğmi

bu karışık bi post olsun ..dilekce hayata dair bloğunun sahibesi dilekcim  dekorasyon telaşlarında şu ara.beyaz mobilya almış.perdeleri ve halısı konusunda tereddürlüydü ve fikir istiyordu.evim çok örnek bi ev denemez ama bende severek almıştım bi çok şeyi.bazılarına da mecbur kalmıştım.ona bir fikir olsun diye bir köşeden bir fotoğraf yayınlıyorum.


şekil A :)
şekil A da görüldüğü üzere beyaz koltukların zararı temizliği oluyor :) doğrusu evime çok vakit ayıramıyorum.bu yüzden evde bulunduğumda misafir kabul ettiğimde açıyorum örtüyü :( aslında hiiiç ama hiç sevmiyorum örtü kullanmayı.ama napalım ki idareten kullanıyorum.halımsa yön yönünden biraz sıkıntılı üzerinde yüründüğünde tüyler uzun olmamasına rağmen gölgeli duruyor.yani kirmiş gibi görünüyor:( aslında kir tutmayan güzel bi halı.zorlu lekeler ıslak mendille bile silindiğinde çıkıyor ama yön olayı sıkıntı .ben de mobilyaları ve perdeleri alırken objelerle renklendirmeyi düşünmüştüm evimi.öle de oldu her rengi rahatlıkla kullanabiliyorum gri siyah ve beyazla.kırmızı objelerle kullanıyorum.pembe örtü aldım ama ilgilenemedim .pembeyle de kullanımı hoş oldu.çok uzattım herkese selamlar .şimdilik benden  bu kadarrr..

2 yorum:

tubitos dedi ki...

kuzuuu iyi yolculuklar..

Dilekce.. dedi ki...

Önceliklle şu iş meselesini kaçırmışım ben ya? nerden nereye gidiyorsun işe? ve ne işi? ya ben çok mu gerisİnde kalmışım hayatın :(( Eğer uzun süren bir iş yolculuğu varsa böyle vapur sefası olması harika bence.. Haydarpaşayı gördüğüne göre bana yakınlara geliyorsundur.. :))

Şimdi gelelim ev fotolarına.. Öncelikle çoookkk teşekürler canımmm.. Kırmadın beni. fotoları göreli çok oldu ama yorum yazamamıştım fırsatsızlıktan.. Çok beğendim evini.. Sade ve şık.. ferah renkler kullanmışsın.. köşedeki kitaplık da çok kullanışlı olmuş.. İnşallah ben de bu cumartesi taşıycam eşyalarımı yeni evimize, çok şükür sonundaaa :))) öpüyorum