6 Mayıs 2011 Cuma

ben geldiiim

selamlaaaar herkese bu güzel bahar gününden.bi kaç gündür bloğumla ilgilenemedim ve diğer bloger arkadaşlarıma uğrayamadım.bu sırada yaptıklarımdan bir iki foto ekleyeceğim.çarşamba günü pelin ablacım da misafirdik.sohbet muhabbet ortamımıza bu güzel yiyecekler eşlik etti.nohut köftesi benden ıslak kek betülcümden diğerleri ise pelin ablacımdandı.


 bu sofrada size asıl göstermek istediğimse pecete katlama şekli :) çok basit ve çok şık değil mi sizce de..
 bunlarsa yeni gelin evinden :) çok güzel dekore edilmiş bi yeni gelin evine misafir olduk.bütün yenilerin açılışını yaptık :)gelinimiz güzel seçimler yapmış evi için.bu güzel ev içinde huzurlu bi yuva diliyorum onlar için..



bu da cami avlusuna bırakılmış küçük bi kız :P

6 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Hoşgeldinnnnnnn, bir geldin pir geldinnn yahu nedir bu Dilekce'nin diyetine yaptığın suikast ya :DDD şaka bi yana mamalar enfes, taze gelin cicileri ışıl ışıl, küçük kız çocuğu da çok şeker görünüyorr... :)

Haaa bi de o peçete modeli benim ilkokuldan beri öğrendiğim çok basit ama çok şık bir model hakkaten..

Unknown dedi ki...

pek bir küçükmüş :))
afiyet olsun:))

tubitos dedi ki...

baak bak sennn. herşey pek ciciş yemekler mükemmel görünüyor. kırmızılar da pek yakışmış =)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

dilekce: hoşbulduuuk dilekciiim.buralardasın demek .şu diyetin sırrı bana da lazım ya benim de bir 6 kilo vermeye ihtiyacım var en az.evet ya taze gelinin eşyalarını bir bir karıştırdım :) çok güzeldi herşey..öle şeker tabii :)hadi yaaa benim cahilliğime bak bi 20 yıl geriden geliyorum :)
sezobigo: idare edelim artık elimizdeki en küçük bu :)
tubitos:çok merciii tubitoşum.

neval dedi ki...

mamalar güzel ama sohbet daha güzel olmalı.yeni gelinken misafir ağırlamak ve ağırlanmak bir başka tatlı olur

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ben de çok sevmiştim yeni gelinken misafir ağırlamayı nevalcim.şansıma da ramazana denk gelmişti :) güzel olmuştu heyecanlı olmuştu.