30 Mayıs 2011 Pazartesi

100 olduuuuuukk :)))

   

ilk postumu kendi kendime yazdığım günlerimi hatırlıyorum ,sevgili ilkaycığıma  ben bi blog açtım die mail attığım günlerimi hatırlıyorum ,bir izleyicim oldu iki izleyicim oldu diye saydığımı ,yorumlarla mutlu olduğumu hatırlıyorum..bugün yüz olduk.daha nice yüzlere inşallah.
    işlerim nedeniyle ilk açtığım dönem kadar ilgilenemiyorum bloğumla.ama kendime zaman ayırdığım dönemlerde hep burda buluyorum kendimi :))burası benim terapi merkezim :) bloğumu  seviyorumm.:)
    100 kişi olduğumuzda bi etkinlik yapmayı düşünüyordum hep.inşallah vaktimin bol olduğu bi döneme denk gelir 100. izleyicim diye düşünmüştüm :) işlerimin yoğunluğu geçemedi.ama yine de güzel bi hediye planım var.takipte kalınn..

7 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrikler :)

Dokuztepe dedi ki...

daha nice yüz'lere İnşallah canım...Sevgiler..:))

Ayserose dedi ki...

Nice 100 lere canım..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

gul/inn : teşekkürler canımmm
dokuztepe: hepberaber canım inşallah...

tubitos dedi ki...

canımmm nice 100lere binlere =)

Dilekce.. dedi ki...

Ahhh canımmmm ne mutlu sana ve bize.. Nice yüzlere, binlere işallah.. postu okuyunca benimde yüzüncü izleyici sevincim geldi aklıma :)))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

Ayserose: yüzüncü izleyicim beniiiiiim :) teşekkürlerrr..
tubitoş: hepbirlikte tubacımmmm