20 Mayıs 2011 Cuma

:( deprem :(


1999 depremini fena bi şekilde yaşamış biri olarak az bi sallantı yüreğimi ağzıma getirmeye yetti doğrusu çok korktum.öncü sandım.:( ve ilk aklıma gelen binamız sağlam mı oldu.gerçi yeni yapılan yapılarda yapı denetim iyi çalışıyor artık.ama bu istanbulda ne kadar uygulanıyor doğrusu hiç şahit olmadım.mimarlar hep kızarlar inşaat mühendislerine estetikten yoksun oluyo, mekanları bölüyo kolonlar diye.ama deprem olduğundanda da ilk aklımıza gelen evimizin sağlam olup olmadığı oluyor.aşağıdaki resme bakmaya içim dayanmıyor.malesef herhangi bi afet başımıza gelmeden tedbirli olamıyoruz.zor günleri düşünemiyoruz.mimarlar estetikle beraber statiğe de önem verseler ve talep edenler bu günleri düşünse de zorlamasalar mimarları.yapı denetimler iyi çalışsa ...bunlar hayalmi sizce? hiç hayal değil herkes üzerine düşeni yapmalı..


herkese geçmiş olsun diyorum.ve deprem gelmeden önlemlerimizi alalım lütfen..

1 yorum:

SEVECEN dedi ki...

kaldır cnm ne olur bu resmi