30 Mart 2011 Çarşamba

dün aldım bugün açılışını yaptım :) koton çanta lcw gömlek

dün beyaz gömlek almak üzere dışarı çıktım.beyaz gömlek dışında herşey aldım :)

lcw -southblue.aslında düz mavi ve beyaz  gömleğe  ihtiyacım vardı ama düzgün bişe bulamadım.kotonda beyaz gömlek beğendim ama 60 tl idi.o kadar para vermek istemedim.20 tl ye vardı bir de onu da beğenmedim.alamadım.onun yerine alttaki dantelli yeleği aldım.çok tatlı bişe.
 çantama bakınnn :) çok tatlı.ama bi kusuru var.bu kısmı yankesiciler okumasın :) ehehehehe:) sadece o büzgü ipi var. içinde cırt yada çıt çıt yok.tam kapanmıyo.çok tatlıydı dayanamadım aldım.olsun dedim ben bi şekilde çözüm bulurum.
 kafes -kuş- kalp-toz pembe çook romantik :)bencilce ama :)
 bunlar da giyilmiş hali..
 dün aldım bugün de açılışlarını yaptım hemen :)
şimdilik bu kadar ..hoşçakalınn..

12 yorum:

cecilia dedi ki...

çanta çok hoşmuş ya rengi özelikle, bide sweete bayıldım:) güzel günlerde giy :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

teşekkür ederim.evet rengi çok tatlı.nar çiçeği.teşekkür ederimmm..

tubitos dedi ki...

o yelekle o çantaya vuruldum ama ben. çok cici canım. güle güle kullan =)

Dilekce.. dedi ki...

ayyyy çanta ve sweete bittim ya.. bi de dantelli yeleğe.. güzel günlerde giy.. Çantanın kapağı için güzel fikirler bulabilirsin nette.. :)

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

iyi günlerde giy canım çok yakışmış:)

SEVGİ dedi ki...

çantana ve yeleğine bayıldım.Etekleri yelekle tamamlamak hoş oluyor.Ama ben nedense istediğim tarz yelek bulamıyorum.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

teşekkürler tubacım.adres koton biliyorsun...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

teşekkürler dilekcim. iyileş artıııııııııkk.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

dekorapsvwasyon canım teşekkürler ama senden yeni postlar bekliyorum.bekliyorum bekliyorum gelmiyo.unutma izleyenlerini..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

sevgi :aslında çok iyi bi kombin olmadı ama hemen giymek istedim o yüzden :) bu aralar tüm markalar yelek çalışmış bi bak istersen.belki istediğin gibi bişe vardır.

Adsız dedi ki...

bu yelek cok guzelmıs ,nerden aldın canım.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

kotondan dolunaycım..