31 Mart 2011 Perşembe

en güzel çirkin :) crocs

ablamın bebeği olacağını beni okuyan herkes öğrendi artık :) hazırlıklar devam ediyor.esasen ne bebek odası ne büyük hazırlıklar yapmak istemiyor ablam.öz ihtiyaçlar, en gerekli şeyleri almak istiyor.bir yıl ilerisi için hiç bişe almak istemiyor.ilk etapta neler lazımsa onları almak istiyor.gecen defaki alışverişte bir miktar sapmalar olsa da sölediğine genel olarak sadık kalıyor.bebek arabası da almadı mesela ilk etapta lazım değil diye.
bugün markafonide crocs çirkin terliklerden gördüm.ona da gösterdim.beğendi.aldık.hastanede giymek için.başka nasıl bişe olabilir ?sizin öneriniz var mı bu konuda ?doğum yapanlara sesleniyorum :)
işte aldığımız terlikler bunlaaar...

3 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

shuma hamile terlikleri çok şeker. kullanan arkadaşlarım da memnun

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

bıraktığım izler: canım çok teşekkür ederim.baktım.olabilir fakat o da crocs a benziyo tip olarak.doğum sonrası hastanede kullanmak için sormuştum ben.model olarak farklı bişe varmıki alternatif die düşünmüştüm.

bademlebuduk dedi ki...

crocs doğru seçim