25 Mart 2011 Cuma

kurtardım galiba :) ehehhehe

evet bebişim ben sana demiştim teyzen kurtaracak die :) kurtardık gibi oldu bakalım.



                                                      siz nasıl buldunuz?   
şimdiii örgü bilenlerden yardım istiyorum.bu başladığım yer pek düzgün olmadı .burayı nasıl kurtarabilirim ?
dün üzüldüm kötü oldu diye.:(mademki düzgün öremedim bari kendimi affetiriyim diye bir iki cici aldım.:)bunlar üçlü satılıyo.civil den aldım.15 tl üçü.


 bu biraz erkek tulumu gibi ama herşeyi kırmızı oldu küçük kızımızın.arada az renkli şeyler de giysin diye aldım.16 tl bu da.
 bunlar da tokalarıııı :) ehehehhe .çok tatlılar. 1 tl herbiri.

7 yorum:

tubitos dedi ki...

fiyonk cuk oturmuş. ben beğendim valla. diğerleri de çok cici. güle güle giysin bebiş

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

ehehhee sevindim tuğbacım beğendiğine.çok sağol sağlıkla kavuşalım da güle güle giysin inşallah.

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Gercekten tam olmus helede fiyonklara bayildim bittim :) Masallah rabbim icini doldurmasini nasip etsin insallah, aldiklarinda bi okadar tatli ve güzel güle güle giysin bebisiniz :) Cok öptüm canim..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:))) he hehe sevindim küçük dokunuşlar cım :)evet amin içi dolsun asıl sevinç o zaman.aminn.güzel günlerde giysin mini mini.ben deeee..

SEVECEN dedi ki...

seninle aynı kafadayız arkadaşım...bende süveter örüyorum ve başladığım yer aynı seninki gibi yani lastik olayı sıfır:) ben oraya dantel dikicem :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:) olsun yaaa biz de bigün başarırız :) şimdilik kamufle etmeye çalışalım :) iyi fikirmiş dantel olayı.bakalım ben ne yapıcam :)

Dilekce.. dedi ki...

gözün aydın canımmm ya çok tatlı bişey teyzelik.. anne yarısı diye boşa dememişler.. bluzu kurtarmışsın çok şeker olmuş bence.. :))