5 Nisan 2011 Salı

dolap detoksuuuu ...

aslında benim blog açmamın nedeniydi bu dolap detoksu işi.sonra zaman darlığından  doğaçlama değişik alanlarda :) gelişti bloğum..benim alıp kullanmadığım kıyafetim çoktur eminim bi çok kişinin de öyledir.içine sinmez yada kombin bulamaz yada fiziksel bi özelliğinden dolayı olmaz yada kilo alım olayları vs vs... sölediğim gibi hep yapmak istediğim bişeydi fazla kıayfetlerden arınma işi :).ananem çok zevkli bi kadındır.almanyada yaşıyor.ve hep türkiyeye gelirken anneme hediye kıyafet  getirmiş.fazlaca..anem de saklamış kıyafetlerini..ben bu blogda fazla kıyafetlerimi satmak istediğimi sölediğimde o da dolabını bana açtı .şimdiiiii ben de dolabımı sizlere açıyorum buyrun seçin :))
bu kombin annemin dolabından.vintage yani.gömlek lila rengi.tam mor denemez herhalde.yakası orjinal bence.dik yaka.hakim denemez.fırfırlı.çok hoş..bedeni 40 .ben fikir olsun diye giydim bana büyük geldi.

 
gömlek: 30 tl
     etek:55tl
etek c&a .o da yine annemden.vintage.çok dökümlü duruyor.ben etekte 40 giyiyorum bana oldu.beli lastikli.42 ye de 38 e de olur.

 gömleğin yakası..


 bu etek pantolon da beden olarak 38-40 olur.içi astarlı.bu da 50 tl.


 bu etek benden .aslında çok beğenerek almıştım.eşim de çok beğenmişti.ama 42 beden aldım düşük bel diye.bu defa da basenlerim çok büyük göründü.daha az basenli birilerine güzel olur kanaatindeyim..(40 tl)


 hırka annemden.c&a .40 tl. gri siyah renklerde.grisi simli.

 eteğimin detayları..
 gördüğünüz üzere daha etiket plastiğini bile koparmamışım.
bu gömleği eşim kendi nişanımızda ben giyeyim diye almış benden habersiz :( ben de daha farklı bişey istedim.biraz daha özel olsun istedim.hoş benimki de çok içime sinmedi ya neyse.canım nişanlıcığımın :) iyi niyeti boşa gitmişti o zaman.çok özel düğme yaka detayları.65 tl.





 bu yazlık triko atlet 5tl.almışım hiç giymemişim bunu da.etiketi yok ama emin olabilirsiniz giyilmedi.

 bu triko annemden.vintage.c&a yine.benim üst bedenim S-M .bana oldu.M-L da giyebilir.resimde büyük durmuş ama üzerimde hoş durdu. 25 tl.
 buda benim alıp giymediklerimden.10 tl.

son olarak da bu snood var.20 tl.almanyadan gelmiş ama üzerinde marka yok.nerden alındığını bilmiyorum dolayısıyla.kiremit rengi ve simli.dokusu hoş.kalın değil çok ince.



Hiç yorum yok: