27 Nisan 2011 Çarşamba

bir kahvenin kırk yıl hatırı..

efendiiiiiim hayat benim penceremden bakıldığında 300 km hızla akıyor.bense rölantide çalışıyorum :) gecen hafta işimde çok üzüldüğümden bahsetmiştim.sizlerin ve cevremde dua istediklerimin dualarıyla rahatladım inşallah.bu haftaki kontroller çok daha iyi geçti.yeni ufuklar var önümde.ne yapacağımı şaşırıyorum.plan yapacak durumda yok.herşey karışık.illa da karar vermek gerekiyo.durup seyredeyim dersin bakalım neler olucak dersin ya bu öyle bi durum değil illa bişey yapmak lazım.inşallah sağlıklı ve hayırlı kararlar verebilrim..durup baktığımda her halukarda kötü bi durum yok.herşey güzel.öyle de olur böyle de.ama bir seçim yapmak lazım işde.her daim dua bekliyorum.hayırlar diliyorum.dua bekleyenlere Raabim hayır ihsan etsin diyorum.bu hafta işlerim biraz yoğun olacak sanırım.ama yinede yazmaya çalışıcam.hoşçakalınn..

8 yorum:

tubitos dedi ki...

canımm kolay gelsin karışık olan her neyse biran önce çözüme kavuşsun inşallah. kahveler de pek güzel olmuş köpüklü köpüklü =)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

tesekkür ederim tatlıımm..sorun da denemez aslında karar vermek, büyük kararlar büyük adımlar lazım..hayırlısı diyeyim dua edeyim.dua bekleyim.şimdilik..kahveler, hazır kahve değil.taze çekilmiş kahve de ondan.mısır çarşısından almıştım.tavsiye ederimm çekilmiş kahveyi.

SEVECEN dedi ki...

tam anlamadım cnm amahakkında hayırlısı olsun

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:) sağolasın ilknurcum dua et yeter ..

ZEYNEP TUNCA dedi ki...

cnm hakkında haırlısı olsun inş. senin için ne hayırlıysa ona karar vermen dileğiyle, herşey gönlünce olsun cnmm

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

zeynepcim duaların için çoook teşekkür ederim.verdik bi karar bakalım.hayırlısı.bakalım mevlam görelim neyler neylerse güzel eyler..

STYLE M dedi ki...

niyetlerimiz hayir, akibetlerimiz hayir ola insaalaah ;) sevgiler.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

style m: ne güzel bir dua çooook teşekkür ederim..