14 Nisan 2011 Perşembe

çikolata şelalesi

şöyle bi durum var.herkes gider mersine ben giderim tersine :) nie tersim bu kadar acaba.normal bi insanın hasta olunca gözü bişe görmez.benim iştahımdaysa zerre değişme olmuyo hatta değişme oluyo da daha da artıyo :) boş durdukca canım bişeler istio öksüre öksüre :)dr oetker in pratik paketlerinden deniyorum bu aralar.kurabiyesini denemiştim çok beğenilmişti.bu çikolata şelalesi 5 dk da hazırlanıp 11 dk da pişiyo.toplamda 15 dk gibi bi sürede tatlı tabağınız elinizde oluyo :)gerçi hoş bizimki şelale olamadı :) kara toprak oldu :) şelale dondu adeta :) biz diyorum çünkü hasta olduğum için sevgili eşimle denedik :)o da yok alt bölmeye koymadık yok biraz şöyle böyle derken fazla bekletmişiz.neyse brovni gibi oldu.afiyetle yedik.
henüz denemeyenlere tavsiye ederim..

3 yorum:

tubitos dedi ki...

elinize sağlık canım. sen normal değilsen ben de senin kategorindeyim ozaman =)çünkü her zaman açık olan iştahım hastayken 2 ye katlanıyor. annem insan bari hastayken iştahı kesilir diye serzenişte bulunuo ki haklı =))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:))) haklı annen :) pek normal olduğumuz söylenemez..

tubitos dedi ki...

en azından tek başımıza değilmişiz =)