28 Mart 2012 Çarşamba

bugün farklı

bugün farklı bir yazı paylaşacağım sizlerle..bazen nerdeyim ,ne yapıyorum dedirten cinsten birşey..tüm yaptıklarımı ,yaptıklarımızı sorgulatan birşey..
uzun süredir takip ettiğim bir bloger var..o anne olucak..ve farklı, zor sınavlardan geçiyor..hatta yavrusuyla beraber geçiyorlar..



sizden isteğim ne para, ne yardım, ne başka birşey sadece dua..kişinin müslüman kardeşi için yaptığı dua daha makbul ya..ÇOK DUA İSTİYORUM..bugün 9 da sezeryanla alıcaklar yavrusunu..herikisi için de hayır dua istiyorum..ben de ediyorum.
ankara düşleri bloğun ismi..bir ziyaret edin ne dediğimi anlayacaksınız..

4 yorum:

cicibiciseyler.com dedi ki...

RABBİM HER İKİSİNEDE YARDIM ETSİN SAĞLIKLI BIR SEKILDE BIRBIRLERINE KAVUSUNLAR INSALLAH..
SIKINTILARINDAN ARINDIRSIN YARADAN.DUALARIM ONLARLA.

otuzundansonra dedi ki...

Allah'ım her ikisinede yardımcı olsun,şifalar versin inşallah.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

sağolasın tatlım.amin.davetime icabet ettiğin için çok teşekkür ederim..Rabbim senin eksiklerini sıkıntılarını da gidersin...

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

sağolasın gülcancım aminnn..Rabbim sana gönül rahatlığı, iç huzur versin..