24 Kasım 2011 Perşembe

kaban arşivi

kendim için istiyorsam ne olayım :) hepsi sizler için :P  bu kış için kaban ihtiyacım var.bakalım ne modeller var diye araştırırken bu güzellikleri buldum.bilindik yerlerden güzel modeller seçtim sizler için.aslında istediğim tam olarak 1 numaradaki yeşil ..ahhhh bittim ona.ama denemeden almak cesaret işi.zira asostan.deneme şansı yok :) .bu araştırmayı bi kaçgün önce yapmıştım.pazartesi günü de ümraniyede piyasayı :P gezme fırsatı buldum.world wella da bir iki model beğendim ama bana yakışmadı ,akerde doğru dürüst model yoktu ve çok pahalıydı,armine de hiiiiiiiiiiç bişe yoktu anlamadım stilistleri tatilde sanırım :) ,tuğba venn de inanılmaz pahalıydı.400 tl gibi fiyatlar vardı :) abartmışlar..çakma ürünler satan yerlere de baktım.ümraniyede bolca mevcut.beğendiğim bir model oldu.o da biraz kısaydı o yüzden alamadım.gelelim sanal mağazalarda baktıklarımaaaaa..
1 -ASOS    70 £  favorim kesinlikle bu
2-ASOS   63 £
3-ASOS  63 £ (buda benim için yapılmış:)  )
4-ASOS  59 £ ( çok şeker)
5-ASOS   56 £
6-ASOS  59£
7- ASOS  56 £
8 -ASOS  399 £
9-MANGO  219 TL
10- MANGO  289 TL
11-ZARA 219 TL
12-ZARA  279 TL

13-AKER  254 TL

14-KOTON   149 TL

15-KAYRA  305 TL
16-KAYRA 305 TL


işte sizler için derlediklerim bunlar.aralarında beğendiğiniz var mıııı?

7 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

benimde ihtiyacım var yaaa,kabanım eski bir model,çok giyilmiyince yıpranmadı ama almam lazım .alırsan mutlaka bizimle paylaş,sevgiler

neval dedi ki...

mangonunkilere bayıldım :)

Dilekce.. dedi ki...

Bu kış benim de kaban ihtiyacım var.. ben kalın kıyafetleri pek sevmediğim için kışlıklarımı bile incelerden seçiyorum, bu yüzden bu kış biraz üşüyorum.. gidip orta kalınlıkta bir kaban almalıyım, modelleri yayınlaman çok iyi olmuş, fikir edinmiş oldum.. birkaçını çok beğendim, inşallah tam istediğim gibi birşey bulabilirim. İnşallah sen de.. :))

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

beğenmediğim yok gibi asos favorim

ceydaninguncesi dedi ki...

Benim de Asos favorim :) Seçimlerin çok şık ;)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

otuzundansonra: gülcancım alırsam hemen paylaşacağım
neval:ben de sevdim.zaten sevdiklerimi ekledim :)
dilekce:dilekcim zaten eskisi gibi öle kalın kalın kimse giymiyo artık.sen mi çıkardın bu akımı :) kalın bi kaşe alıyoruz sıcacık oluyoruz.içine sifon elbiseler giyiyoruz atıyoruz kendimizi dışarı :)
nabrut:tesbit nabrutla zevklerimiz aynı öliiiseee..bi sürü giymediğim şey var bilsemki alıp kenarda kalmıcak üzerime şıp :) diye olucak hemen şu yeşili sipariş vericem :)
morleke:teşekkür ederim.asos benim de favorim..

vintageduygular dedi ki...

Merhaba.Sitenizi yeni kesfettim. Bir göz attiktan sonra iyiki bulmusum dedim. Asos´tan sectikleriniz benimde favorilerim.. ;)