25 Ekim 2011 Salı

herkes gibi benim de ruhum karanlık.içimden hiç bir şey yazmak yapmak gelmiyor..tabi van için yapılabilecekler var.kimse yokmu  derneği ile görüştüm.öncelikli listeleri

ÇADIR
KULLANILMAMIŞ GİYİM (iç çamaşır,çorap,ayakkabı vs)
BATTANİYE
GIDA
ISITICI
HİJYENİK PED
  ek olarak bebek maması ,bebek bezi de olabilir.peki nakit yardım mı daha iyi yoksa ihtiyaç listesi mi diye sorduğumda ikisi de ihtiyaçmış.
 44 44 593 iletişim  numaraları
ayrıca herkes duyurdu bi çok kargo firması ücretsiz gönderim yapıyor.yine organize olmuş belediyeler var.benim bildiklerm ümraniye ,pendik,şişli eminim her belediyenin vardır.bağlı bulunduğunuz belediye ile   iletişeme geçebilirsiniz..
TURKCELL, VODAFONE VE AVEA tüm hatlardan
“VAN” yazıp 5777`ye SMS göndererek, 5 TL bağışta bulunabilirsiniz
kısacası van için yapılabilecek şey çok.bir ucundan tutalım lütfen..yardım yaparken yukarıda da söylediğim gibi kullanılmamış kıyafet gönderelim.bağış yerleri araştıralım.güvenilir yerlere bağış yapalım.

hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.ben de deprem çocuğu olarak kalanların daha zor günler geçirmek durumunda olduğunu biliyorum.o psikolojiyi biliyorum.Allah yardımcıları olsun.dualarım onlarla..
daha güzel günlerde buluşmak dileğiyle..
 az önce güzel bi haber aldım.2 haftalık azra bebek kurtarılmış.hem annesi ve babannesini de ağlamalarıyla kurtarmış..erken doğumla olan azra bebeğin doğacağı gün aslında enkazdan çıkarıldığı günmüş..hala enkazda sağ olan varsa Allah yardımcları olsun..

Hiç yorum yok: