25 Ağustos 2011 Perşembe

karmakarışık post :)

karmakarışık postuma hoşgeldiniz.hem hayatımla  hem kafamdaki düşüncelerle paralel bir post oldu.hem hayatım hem kafam çok karışıkşu ara zira .bana yakıştı bu post  bugün :)
bu resim çatı katı ilkaya ithaf olunur :) şimdi o sahurla bu sahuru karşılaştırıp aradaki yedi farkı yazınız :)tabi beğenmez yasin şekerim sen sahuru bile özenle hazırlıyosun :)

biber dolmasını çok sevmememe rağmen tenceredeki haline ve pişerkenki kokusuna bayılıyorum..

takı kutumu düzenledim.hiç takım yok zannediyordum.biraz varmış :)

bu yüzüğümü de çok sevdim.

ve sevgili bir ben var benden içeri bloğunun sahibesi tuğbacığımın bayram etkinliğinde  bu da bana düşen bloger arkadaşımla ilgili aldığım notlar..bugün elinde olacak inşallah hediyesi.umarım beğenir.ve güle güle kullanır..
hepinize mutlu bir gün diliyorum..

6 yorum:

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Ne kadar hızlısın ben daha hediyeleri hazırlıyorum. Alan kişi beğenir inşallah.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

inşallah bana almıyosundur :))) ooo kimbilir ne zaman verirsin kargoya :)ben gün kavramımı yitirdim.tuğba o gün yarın alıp verelim kargoya dedi diye alıp gönderdim.geç kalsın istemedim bayram sonuna.hediye paketine özen gösteremedim acele olduğu için..bunun için üzgünüm :( özür diliyorum sahibesinden..ama erken ulaşıcak olması umarım affetirir beni :)

yemyeşildeniz dedi ki...

aaa ben anladım bu blog sahibinin kim olduğunu hemennn :))))

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

:) hiih hih hiii :) belki tanıdıktır.e artık eline ulaşsa yaaa akşam oldu nerdeyseeee ..

cicibiciseyler.com dedi ki...

merhaba blogunla yeni tanıştım ve çok beğendim izlemedeyim artık:) yüzük kutunda ayrı bir güzel çok kullanışlı olsa gerek..bende sizi bloguma davet etmek isterim..
sevgiler..

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

merhaba tatlım.hoşgeldiiin..teşekkür ederm.herzaman bekleri.ziyaret ediyorum zaten senin bloğunu..yüzük kutum tahmin ettiğin üzere çikolata kutusu :) eşim nişanlıken bize çikolata getirmişti ..işlevlendirdim :) kutuyu ..3 yıldır görevine sadık :)