13 Temmuz 2012 Cuma

bolu'dan güzellikler

Not: hamileler bu postu es geçsin lütfen..hernekadar mevsim itibariyle herşey bol olsa da..

 bloger hastalıklarla uğraşıyor.düzelemedi..tatili hastalıkla geçirdi..yaklaşık 1 aydır grip enfeksiyon grip enfeksiyon şeklinde ilerliyoruz bakalım :) dua istiyorum sizden.bir an evvel atlatayım şu tuhaf durumu diye..
tatil için boludan başka planlarımız da vardı aslında.bursaya geçmek istiyorduk ama malesef gözümüz hiç bişey görmedi...hoş geçen sene nevşehir tatilimizde de griptim ben.ama bu sene çok daha ağır geçti..sanırım bağışıklığımı güçlendirmem gerek yoksa bi öğretmen eşi olarak grip olmam an meselesi oluyor :) eşim boğazım yanıyor diyor iki günde hasta olmadan bile atlatabiliyor.bense ondan hemen kapıyorum ve 2 hafta sürünüyorum.sora başkalarına bulaştırıp onlardan geri kapabilme kapasitesine de sahibim bu arada :) öğrencilerine dava açacağım diyorum eşime hep :))
nasıl bi bünyem varsa gripli biri ile aynı ortamda bi süre bulunmam yetiyor kapmam için..
 hastane diyaloglarımız çok komikti  hatırladıkça gülüyorum.
enfeksiyon kapmışız.doktora gittik.amip için test yapalım değerleriniz çok yüksek çıkmış dediler e peki dedik.
testler çıktı pozitif diyor amip için.birbirimize baktık.. amip ne yaaaa :))) tek hücreli canlı diye döküldü dilimden :))) 
koptum..ilkokul bilgileri :)))) sonuç olaraksa doktor amipli dizanteri olmuşsunuz dedi. serum taktılar..yine birbirimize baktık ben yine difteri dizanteri :))) dedim o da ilkokulda birlikte kombine edilen :) hastalıklardı :))
eşim de onayladı evet difteri dizanteri :) neydi o diyor :)
bakıyorum da ilkokulda baya kalıcı şeyler öğrenmişiz :)))
sulardan sebzelerden geçen kötü bi rahatsızlıkmış öğrenmiş olduk..aman efendim bol bol yıkayın sebzelerinizi.suları da kaynatıp soğutup içmekte fayda var.arıtma su içmiştik biz aslında ama ..nasip diyelim..
herneyse bana bol dua edin lütfen..diyip sizi boludaki evimizin (kayınvalidemlerin) baheçesine götürüyorum..

 istanbuldan sonra inanılmaz güzel geldi bolu bize..serin serin..keşke biraz daha keyfini çıkarabilseydik.odamdan ve balkondan bu kirazlara ulaşabiliyorduk mesela..
                                                                      dağ çilekleri..
erikler
 annem ve babam (kayınvalidemler) hem meyve hem sebze yetiştirmeye çok meraklılar.keyifle yapıyorlar.değişik tohumlar bulup ekip büyütüyorlar.bize de bu güzel bahçenin keyfini çıkarmak kalıyor.




armutlar

elmalar
üzüm salkımı gibi büyümüş kiraz :)
kabak çiçeği


                                                                misss kokulu domatesler


 bahçe o kadar düzenli ki seyretmesi bile keyifli oluyor..
                    annemiz giresunlu...uyyyy :) cevizimizde bahçeden..

                                                                   frenk üzümleri
                                              serin ve alabildiğine yeşile bakan manzaramız..

                                                    ortancalar ..(güzel çekememişim :)
                                                                    diğer çiçekler..
                                            ve son olarakta  abanttan herkese selam olsun..

Not: fotoğrafları büyütmenizi tavsiye ederim..

13 yorum:

Unknown dedi ki...

harikalar:)kendi yetiştirdiğin meyveyi sebzeyi yemek gibisi var mı? :)benim kayınvalidemlerin de bahçesi var meyveler sebzeler dolu. Allah bize de nasip etsin böyle güzellikleri:)

Rabia Şeyma dedi ki...

Çok geçmiş olsun yaa. Hakkaten nasıl bir bağışıklığın varmış ayıptır söylemesi:)) Dikkat ediniz lütfen;)
Biz de geçen sene gitmiştik Abanta. Boluyu gezemedik ama Abanta hayran kaldık. Büyük Abant Otelinde kaldık. Heryer yemyeşil, akşamları serin, mis gibi kokuyordu heryer. İnsanları da pek sıcaktı. Herşeyi ikram ediyorlar mesela. Ensonunda dayanamayıp dedim hatta "almayacağız belki" dedim. Olsun tadına bak sen bi diye güldüler hep:) Tekrar gitmeyi planlıyoruz bakalım nasipse.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

evimbenimatölyem: kesinlikle yok.ama benim bitki öldürme kapasitem yüksek :) evdeki büyümüş çiçekleri bile öldürüyorum kaldı ki yetiştireyim..

rabia şeyma:güzel dilek ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim efem.:)) abanta yakın bi yayla var.o yayladakiler abantı sahiplenmişler :) biz bu defa gittiğimizde bize hoşgeldiniz dediler :) belki de önceden sadece onlar kullanıyordur gölü :) ben de ilk defa öyle bişeye denk gelmiş oldum :)) boluya tekrar giderseniz tavsiyelerim olacak efenim.lütfen gitmeden mail gönderiniz :)

Mehtap dedi ki...

canım öncelikle çoook geçmiş olsun,tekerleme gibi oluyor bazı ilkokul bilgileri bak fenamı yabancı kalmamışsınız söylenenlere:)))
Bahçe de ağaçlar da müthiş. Ne güzel keyifler yapılır şimdi orda.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

mehtap : valla ben de şaşırdım :) ilginç:) kesinlikle şimdi serin serin orda oturmak vardı..istanbulda nefes almakta zorlanıyoruz kalp krizi geçireceğimi sanıyorum bazen :)

Adsız dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin sana çok zor hasta olmak hele de tüm işler sana bakıyosa.. bolunun havası meyveler güzellikler iyi gelmiştir inşallah çok güzel gözüküyo çünküüüü :)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

meyvelerden istiyoruuuuuuuuuuuuum.hepsi çok güzel gözüküyor.sizi izlemeye aldım bende bekliyorum

Dilekce.. dedi ki...

ayyy canımmm ne güzel kareler bunlar böyle, ben de karadenizde çektim böylesi kareleri :)) ilk fırsatta yayınlıycam resimleri.. şuanda evdeyim ama tembelikten başka birşey yapamıyorum hiç.. Bu arada sen naaptın makinanı aldın mı? ayrıca çoook geçmiş olsun, dua ediyorum senin için.. :))

Syhn dedi ki...

ohh ohhh ohhh ne ala ;)

tubitos dedi ki...

canim cok gecmis olsun vitamin al bol bol

otuzundansonra dedi ki...

cennet gibi yerler,imrendim şimdi.
bu arada çok geçmiş olsun.Allah şifa versin.biraz hakiki pekmez yersen daha iyi olur sanıırm.
sevgiler

prenses annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun canım. dualarımdasın.
hamile değilim ben ama yinede bi aşerme durumu var bu meyvelere. hatta çiçeklere bile. ne güzeller hepsi. hepsini istiyorum :)

benim dünyam dedi ki...

Çok geçmişler olsun canım, gelip geçmiştir inşallah.
Bir süredir uzak kaldım bloggerdan şimdi gördüm yazdıklarını.
Ne güzel fotoğraflar bunlar, bayıldım bayıldım. Senin için de iyi olmuştur, hava değişimi falan.
Çok öpüyorum canım, Rabbime emanet ol.
Hayırlı Ramazanlar.