23 Şubat 2012 Perşembe

bloger kardeşliği :) (buluşma postu)

Fellowship blogger :)
eveeeet nihayet sahalara geri döndüm.oh elhamdülillah bu günleri de gördüm.işle alakalı yoğun günlerim geride kalmış gibi görünüyor.en azından şimdilik..nasılsınız? keyfiniz nasıl? peygamber efendimiz birine iyi dilekte bulunacağınız zaman afiyet dileyin diye söylemiş.afiyette herşeyden yeteri kadar vardır buyurmuş.
afiyette olunuz efendim..

üstünden günler geçmesine ve sevgili arkadaşlarımın yazmasına rağmen ben yazamamış hayatı yakalayamamıştım :) bir yerinden tutmalı diğmi :)

sevgili dilekcem ve benim dünyam fatmacımla buluştuk.
bu hikayeyi birden benden dinleyin :)
burada ilk olarak fatmacım 
daha sonra burada dilekcim
paylaşmışlardı..
1 ay süren tarih belirleme ve bekleme süremizden sonra heyecanlarımız sona erdi :)
hepimizin ortak noktası optimum u seçtik.
randevularına geç kalmayı sevmeyen ben yarım saat önceden bulunmayı prensip edinmişimdir.
(ablamı duyuyorum sen mi diyor :) genel olarak diyelim :)
bidefa çok değişik bişeydi.hem dilekce hem fatma severek okuduğum iki bloger. fatmaya olan muhabbetim bi hediye çekilişinde naif hediyeleri ve güzel ince sesini duymamdan sonra başlamıştı.dilekce ise heyecanlı yapısıyla insanın şevkat yönüne hitap eden bi tatlılıkta postlar yazıyordu..velhasıl heyecanladım.zaten çok heyecanlı biri olarak.. nasıl sevildiğinden emin, sevgiliyle buluşursun heyecanlanırsın ya..öle bi heyecan..seviliyorsun bundan eminsin ama göreceksin muhabbet edeceksin heyecanlısın öle bişey :)
bilenler bilir gece yaşayanlardanım.o gün de gece çalışmıştım. gece çalışmayı sevenlerdenim..

10:30 da olan randevumuz için 10:00 da orda oldum. e dedim ya değişik bi duyguydu diye.yeni açılan avm ye ilk girenler arasındaydım :) o da değişik bi duyguymuş :)))) 2 dk da olsa kapıda bekledim :)) çok komikti alışveriş canavarı gibi :) herneyse..dilekceyi bloğundaki foğraflardan az çok tanıyorum. fatma kendine dair en ufak ip ucu vermiyor blogunda.postlarından ,yakaladığım ip uçlarından (tabi çoğu yanlış :)) fatmayı çocuğu olan  pardesü giyen biri olarak tahmin ediyorum.ve gözlerim öyle birilerini arıyor.beklediğim iki dk içinde öyle birine rastladım.göz hapsine aldım :) e vakit var deyip buluşacağımız yerden uzaklaştım.katlarda kimsecikler yok .D&R gidip biraz dolaşıp ala dergi aldım.bir de ben bakayım facebook sayfasına üyeyim ama dergilerini görmemiştim.bakalım nasıl diye..
herneyse çok uzattım.
starbucks ta kapının tam karşısına oturup ilk avımı beklemeye ve dergimi incelemeye koyuldum :)
ilk gelen fatma oldu.kararlaştırdığımız yerde çantasının karıştıran ve pardesülü bi kız.üstelik elinde de poşetler var :)
hemen yanına gittim bi fatma buldum galiba dedim :) 
ölemiş ve fatmaymış.sarıldık kucaklaştık.dileceyi bekledik.dilekcim bütün gece bize hediyeler hazırlamış.4 de yatmış.buna rağmen buluşmamıza azıcık rötarla yetişti.heyecanlı yapısını doğru tahmin etmişim.dilekcim heyecanlı bi yapıya sahip.hızlı hızlı konuşuyor.hızlı hareket ediyor.
buluşup kaynaştıktan sonra kahvaltıya çıktık madoya.daha doğrusu kızlar kahvaltı yaptılar.bense geceden kalma olduğum için :) ve midemi iyi hissetmediğim için  çay içerek eşlik ettim onlara..



                                                                           fatma ve ben
                                                                        dilek ve ben
hediyelerim ve ben :)
herkesin elinde böle böle 2 şer poşet vardı.kahvaltıdan sonra çıkardık poşetlerimizi. ben onlara onlar bana.herkes heyecanla açtı paketleri.masa karmakarışık.bi ara baktım bize bakıp gülüyordu güvenlik :) 
nabalım blogerız olucak o kadar :)

hediyelerimizden sonra  şöle bi dolaşalım dedik.sonra şanımıza yakışır bi şekilde alışverişte bulduk kendimizi.
aslında daha çok kızlar :) ben geceden uykusuz olmanın huzursuzluğuyla bir iki bişe deneyip onları izlemekle fikirlerimi beyan etmekle yetindim.

yorulduğumuzda kendimizi özsüte attık.yorgunluk kahvelerimizi içtik.tatlılarımızı yedik.
                                              bunlarsa sevgililer günü konseptli hediyelerim :)...
 dilekcim kendi elleriyle tablo hazırlamış bize.inciler ,çiçekler, kırmızılar, kalpler, kuşlar..tam bir sevgililer günü konsepti..
          bu kutuyu da kendi hazırlamış dilekcim.bunda da kalp var.dedim ya tam sevgililer günü konsepti..
bunlarsa tepe home kaya maya serisinden.dileğin bloğunda görmüştüm daha önce.çok beğenmiştim.daha açılışlarını yapmadım.sevgiliyle karşılıklı kullanılmak üzere bekliyorlar.bu arada sevgilim de çok beğendi dilekcim..
                                                                            kaya &maya
                                                 dilekcenin hediyelerine toplu bakış :)
     bu da benim dünyam fatcımın hediyesi..sanki sözleşmişler gibi sevgililer günü konseptine diğmi:)
fatmacım kullandık bile..mudodan seçmiş fatma bunu bizler için.dilekciğime de aynısından almış..
                                                                bunlarda kitaplarım
                           fatmacım daha önce bana bir çekiliş dolayısıyla da hediyeler göndermişti.onlar arasında da bu kitaplardan vardı.hepsini bir araya toplayınca böle oldular..
o hediyeleşme etkinliği için bir tık.

ve kapanış pozumuz :) yorgun elleri dolu mutlu blogerlar :)

tüm hediyeleriniz ,emekleriniz için çooook teşekkür ederim dilekcim ve fatmacım..

bu hikayede burda bitmiiiş :) 

not: bu arada fatmacım arayıp sorduğun için çok teşekkür ederim.benim işlerim bazen çok acil oluyor.bazen geniş vakitlerim bazense dar vakitlerim oluyor.dar vakitlerden birini geçirdim.hızlıca iş çıkarmam gerekiyordu.bundan sebep yazamadım.çoook teşekkür ediyorum..

9 yorum:

1Gül dedi ki...

Ayyyy ne güzel ya blog buluşması harika olmuş umarım bende birgün sizlerle buluşurum hepinizi seviyorum :) hediyeler aynen bayıldım ben :) güzl günlerde kullan canım bende orda olmak isterm ama çok uzaktayım:(

gulsah dedi ki...

Ohhh keyfinize diyecek yokmuş anlaşılan. :))))
Ne güzel bir gün. Bilseydim bende atlar gelirdim Optimum'a. Bana çok yakın. :)

Dilekce.. dedi ki...

Veee üçüncü ve son buluşma postu da gelmiş.. :)) ne güzel anlatmışsın halimizi.. özellikle de beni tam doğru tespit etmişsin gerçekten.. Biz de Fatmacımla senin için ne kadar hanım hanımcık kız deyip durduk :)) Hediyelerini güle güle kullan, sevdiğinle mutlu mutlu kahveler iç romantik mum ışıklarında :))
Senin harika hediyelerini de eşim çok beğendi. Hergün kupalarla sahlep içiyoz, hele baby hediyesine bayıldık :))
çok öpüyorum.. sevgiler..

Rabia Şeyma DAYIOĞLU dedi ki...

niye benim Kayseride bir blogger arkadaşım yok diyesim geldi hani;) Herşey çok güzelmiş gerçekten. Dostluğunuz daim olsun. Turuncu elbise mi kap mı bluz mu bilemedim ama rengi çook yakışmış size..

Mehtap dedi ki...

Ne güzel bu buluşmalar sanal ortamdan gercek arkadaşlıklara dönüşler çok güzel, umarım bir gün bizler de bulusuruz

benim dünyam dedi ki...

ayy gelmiş buluşma postumuz :)
Çok güzel bir gün geçirdik canım, tadı hala damağımızda. Hatırladıkça yüzümde güller açıyor.
Ah canım ya uykusuz uykusuz dolaştırdık seni o kadar, bir daha ki sefere iyice dinlenip öyle buluşuruz. Sen hayırlısıyla şu yoğunluklarını atlat, bir ara yine görüşürüz.
Güle güle kullan hediyelerini, ben de çok teşekkür ederim, çok güzeldi herşey.
Çok merak ettim seni, bir ara ses vermiştin, sonra sanırım kaldırmışsın ya da bende görünmüyor. İyi olmana sevindim çok öpüyorum canım, Allahü tealaya emanet ol.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

1gül: evet canım gerçekten güzel oldu.inşallah daha geniş çaplı bi bloger bluşmasında görüşürüz..

gülşah:ben genelde eşimle dolaşırdım böle kız kıza dolaşmayı unutmuşum.ablamıı hatırlattı bana.onla beraber yaptığımız alışverişleri.. yine birgüle sölediğim gibi daha geniş çaplı bir bloger buluşmasında görüşürüz inşallah..

dilekce: :))) sağolasın dilekcim. fatmanın mumlarıyla senin fincanlarınla kahve yapayım bu akşama eşime.azıcık kırgınız barışalım :)afiyet olsun keyifle kullanın..o havluyu kullandığını da görürüz inşallah..

rabia şeyma dayıoğlu: :)) nie senin püsgevitin yok :)))) bi post hazırla belki vardır da haberin yoktur.kesinlikle öyleydi.sağolasın.turuncu değil aslında kırmızı ışıklandırmadan öyle çıkmış.kırmızı tuniğimsi bişey.evet bu aralar üniformam gibi.çok rahat.heryere onla gidiyorum :) giy çık oluyor:)

mehtap:severek takip ettiğim insanları görmek gerçekten güzeldi..inşallah daha geniş kapsamlı bi buluşmada görüşme temennisiyle..

benim dünyamcıııım :) inşallah enerjinizi almamışımdır o enerjisiz halimle :) ilk başlarda değilde ayrılmamıza yakın iyice enerjisiz kalmıştım.ama bida buluşalım desek ve işim olmasa ben yine uyuyamam :) nasıl bi yapıysa artık benimkisi.heyecanlı ,huzursuz ruh :)))
evet ayakkabı canta postları pek içime sinmiyordu kaldırdım .
böyle daha rahatım.
ben de seni öpüyorum.bidaha haberdar edip öle giderim :))

siyahkuğu dedi ki...

süper dilekçenin blogundan görmüştüm pek bir hoşuma gitti

sema dedi ki...

harikaa bi hediye buluçmak da güzeldir eminim sevgiler..