22 Haziran 2011 Çarşamba

turkuazoo ve forum istanbul

efendim haftasonu bu minik afacan için forum istanbuldaydık.eşimin abisi,eşi bu tatlı afacan ve biz sırf bu afacan nasıl tepki vericek  görmek için  turkuazoo ya gittiik.eşim 2 kişilik grupanya fırsat kuponu almış onu biz hanımlara kullandık.beyler de babalar gününden faydalandı.en pahalı bu afacan girdi turkuazooya.19 tl ye.bizler de 13 er tl ye girmiş olduk.aslında çok pahalı buluyordum ben ama fırsatlarla güzel oldu.he bide girişte fotoğraf çekiyorlar çıkışta alırsınız diyorlar :) ona da 20 tl verdik.tuzak kurmuşlar :)giderseniz kanmayın :)
kereminoyla yanak yanağa geldiler :)
bakarmısınız ne kadar tatlı :)
şunun dişlerine bakın.bi ara tam bana dik geldi.yüzüme yüzüme çok korktum :) anaaa şimdi camı kırıcak :) bana dalıcak dedim kaçtım :)
bunlar da çok sevimli duruyordu.havada asılı kalmış gibi .hiç kıpırdamıyorlardı.bide simli gibiydiler :) anaa ne sevimli şeyler diye düşündük  birde baktık bi çeşit piranhaymış :) meğer odaklanıyorlarmış hedeflerine :P
bu da benim kombinim.efenim hiç benim gibi kombin gösteren gördünüz mü :) bu da bana has bişey olsun :)başımdaki aslında kumaş.nevaya bişeyler dikerim diye almıştım.ablam pek beğenmedi sanki.dışarı çıkarken gözüme çarptı.gözüme çarpmasıyla eşarp olması arasında bi kaç saniye vardır heralde :) o artık bi eşarp..
saat 10 gibi kalkmamıza 12 gibi kahvaltımızı bitirmemize saat 2 gibi forum istanbulda olmamıza rağmen gün bize yetmedi.2 saat turkuazoo da vakit geçirdik  galiba.çıkışta yemek vs.sonuç olarak gezmek için sadece 1.30 saat ayırabildik.sadece h&m  ve zara ya uğrayabildim.h&m de kendime göre hiç bişey bulamadım.bir paçası lastikli jeans beyendim.onu da almadım çünkü lalelide bi yer keşfettim aklına gelmicek modellerde envai çeşit jeans olan biyer.orayı biraz karıştırmayı planlıyorum.o yüzden almadım.neva için yukardaki minicik elbiseyi aldım.7 tl .zaradaysa fiyatlar çok pahalıydı.renkler muhteşemdi.modeller çok bana uygun olmasa da renklere bayılllldımmmm.özellikle yeşillere.sonrada mavi tonlarına.eskiden osmanlıda sarayda kullanılan yeşiller maviler kırmızılar çok özelmiş ya.halk o tonları giyemezmiş.zor elde edilirmiş o renkler.zaranın renkleri de çok özel bence..şimdilik benden bu kadar.ben kaçar.zira yarın erkenden yollardayıım..

2 yorum:

neval dedi ki...

gene gezme günlerindesin galiba

tubitos dedi ki...

ne güzel yermiş öyle ya bulutu kandırayım da beni götürsün =) o yeşil elbiseye bittimm ama ben yaaaaa çok şekerr =)